Thursday, February 9, 2012

selamat pagi cinta!

salam ..sihat arini kwn²..yg xsihat jgn lupa mkn ubat yer..juga jgn lupa solat yer!!--motif saya?hahahaha....arini ari jumaat,saya ader baucer sogo dua keping taw masing² jumlah yg sedikit ajer hihi RM10 jer..total RM20 so leh la beli aper yang patut jer kan tapi tapi mmm mcm malas sesangat nak g naik tangga kat depan opis tu yang mcm gunung kinabalu(everest tinggi sgt)...n tangga kat sogo tuh...tu yang buat malas tu,bab beli saya teruja bab tangga agak kecundang sikit hihihi..mmm lum decide lagi nak g ker x,exp date nye ari ahad ni dah adoi,naper la x exp ms time gaji kan hahahahah(adakah anda faham kekawan ku)

ader saper² nak x baucer yang x seberapa saya ni??--kene kiss saya dulu la hihihi(pompuan jer okey)...hihihi


lelong lelong : sebelum saya guna :P

2 comments:

  1. sy pun ada. tp xthu bile nak g.. mls jugak.. hehe

    ReplyDelete
  2. SY DER 2 KEPING JER..AWK MESTI BYK KN...SY EXP DATE DIA AHD NI..AWK LAMA LG XPER HIHI

    ReplyDelete