Tuesday, March 20, 2012

today is wednesday!

wow tajuk di atas adalah seperti seorang teacher menanyakan murid kelas nyer ...today is??--today is wednesday...masih ingat kah wahai kwn² ku zaman kiter sekolah menyekolah dulu hihihihi..oh yer..byk hari menyepikan jari  jemari untuk menaip..ader yang nk di kongsi tp biasala kata kakitangan kerajaan so aderlah kijer untuk di buatkan hihihihi...arini saya kene attend meeting pengurusan..ganti bos..mak ai bukan aper start pagi abis nak² subuh baru siap....,siap aper??-siap meeting tu lah..muntah hijau mak nyah...kering air liur..tugas saya plak catat minit..so perkatan catat minit n buat minit ni la paling saya xsuke sebab kene perah ayat yang cool untuk di baca oleh bos...uihh karangan zaman sekolah boleh la nak karang panjang bejela pon sb mesti nak 600 perkataan kan..kot contoh la..ni xkan nak buat minit untuk setiap dibangkitkan tu 600 perkataan...paling malas tul nak buat minit hihihihi..bile time mesyuarat bahagian,bile bos kata mmmm saper giliran buat minit lak..masa tu la saya menyorok sikit dari belakang kawan supaya bos xnampak saya hahaha padahal saya gak yang kene huhuhu tp lama dh mesyuarat bahagian xbuat ni yang pasti mungkin bukansaya kot hihi sb yang lepas adalah saya jugak weeekkkk....

2 comments:

  1. uih sy selalu yah hihi memula dulu msuk kijer lg la kene wat sbb kene attend mesyuarat skala..huhuhu minit bhgian ok lg xpyh ni minit pengerusan payah sikit dh la first time masuk so jd blerr ar yah...

    ReplyDelete