Tuesday, August 14, 2012

Persiapan raya mcm mana??

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hah!mcm mn persiapan raya kwn² semua? ...☻... mesti semua dah settle kan..yerla berapa hari jer lagi raya nak menjelang tibe of cos la dh settle kan..persiapan serba sedikit dah ready kan..nak nak yang tinggal di kl..sale melambak² kat kota raya...tiap² ari leh kata berjuta² lemon n kasturi org serang kat jalan TAR..bak kata dapat gaji memang xkan dapat simpan gaji tu..hihihihi..simpan nyer kat kaunter² mall..yer kan??..saya,alhamdulillah persiapan raya dah settle..baju anak bujang pon dah settle lama dh..saya settle kan sebelum bulan puasa tiba lagi bukan aper..xlarat nak sopink di bulan puasani..kalu bulan lain,penat leh teguk air gak sekurang² nyer kan..bulan puasa telan air liur tu pon sib baik lah buleh kan hahahaha...so bulan puasa tu cume update yang mana xder jer la...tu pon saya banyak suruh husband yang belikan taw..tambah² saya mengandung awl² mcm ni di bulan puasa memang lagi la kaki ni berat nak berjalan kehulu kehilir kan ....cume baju saya jer belum amik lagi kat kedai...katanyer ari rabu..janganla pegi ari rabu kata xsiap lagi..hangin satu badan kan lak jadinyer..kueh² raya kerepek bagai dah settle beli,ikat ketat² lagi dalam plastik takut sang semut serang dulu,tahun ni saya buat satu jer biskut almond london tu pon buat ramai² ngan geng² opis..buat kat mana??kat opis ..kelas kau nak!!! hahahahaha...yang lain saya beli cap duit,tu pon hubby yang tolong order kan..saya memang jadi semua xlarat hahaha (alasan yang agak luar batasan) ..hihihi..kawan² lak mcm mana,jomla kongsi persiapan raya kawan²??

No comments:

Post a Comment