Tuesday, October 2, 2012

hai...

salam sayang blogger yg di kasihi..agak lama saya menyepi selalu kn..entahla kenapa asyik kemalasan jer jemari nih nak menaip nak share kat sini..padahal ader jer yang nak di share cume dek kemalasan tahap gaban itulah saya jadi malas dan malas hihihi..

raya dah berlalu..menanti pula raya haji kan kan??..kawan² balik kampung tak raya haji?..insyallah kami pon sekeluarga akan pulang ke pantai timur untuk menyambut hari raya haji ini...seronok biler dapat balik kampung,biler menunggu tu yang xtahan kan kan...ohhh alangkah bestnyer biler dapat tinggal di kampung,semua nak makan semua dapat especially nasi berlauk,nasi kerabu or nasi dagang kan...uishhh tertelan air liur dah ni hihihi...

3 comments:

  1. hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete
  2. hihi.. hr tu dah makan kan nasi kabu.. sedap dop ibu eh.. huhu

    ReplyDelete