Tuesday, June 12, 2012

air masak! ker air kosong!!

salam sayang untuk rakan blogger...sinonim semua org tahu kiter perlu cukup sekurang² 8 gelas air bukan?..adakah kiter cukup 8 gelas dalam menempuh hari² yg dilalui?...mungkin ader mungkin tidak,mungkin tidak dek kerasa sibok xdan nak mencurah air dlm gelas kot kan.. air masak @ air kosong @ sejuk panggilan majer yg mn saya ikut suker hatilah yer...bagi saya sejak melahirkan cahaya mata memang saya memerlukan air masak yang banyak,tanpa paksaan ataupon terpaksa minum bukan alasan saya tapi memang dengan sendiri nyer saya membiasakan diri untuk minum air masak sebyk yg mungkin...pernah 3liter air sehari(ketika d opis) saya akn telan gok gok gok..mungkin jugak salah satu saya masih menyusukan anak saya..tapi ketika saya mengandung lagi saya mengamalkan air masak ini lebih dari air manis or sejuk...tapi tapi masa bujang mcm mn????--hahahaha langsung saya kurang mengendahkan taw,mungkin dalam 1 @ 2 gelas jer kot minum kan....ader mengatakan pada saya kot terlalu byk minum air sebab itu juga badan saya payah untuk turun berat badan..so adakah betul kawan²??-kalu boleh tinggalkan pendapat rakan² yer berkenaan payah turun berat badan..kalu mcm tu try cucok bdan sy keluar x air dari liang² bulu roma nih hihihihihi(gurau jer)...



----mcm byk penggunaan mungkin lak !! hihihi

3 comments:

  1. orang kata kena banyak minum air masak, supaya toksin2 dapat dibuang~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan yana,air masak ni memang bagus utk kesihatan kan..tp pada yg x membiasakan diri dgn air masak memang payah nk minum 8 gelas sehari kan...

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete