Friday, June 15, 2012

Durian ! Durian -- I like :)

salam syg kwn² blogger..2 ari lepas saya baru sahaja melepaskan perasaan makan durian taw..semlm bru abis di mkn oleh saya sahaja hihihi hubby kurang sikit bab durian ni,so sy jadi Raja Durian la sekejap..saya memang hantu durian kalu dpt mkn itu buah taw..kalu x mengidam just tgk kat tepi² jalan jer xpa..biler mulut dh teringin sgt mak ai sebakul boleh mkn kot tp tahap kepanasan tu tanggung sendiri la kn hihihi..terlalu byk pon xleh gak sb saya menyusu anak,kang panas lak anak saya biler minum susu kan hihihi..saya mkn 3biji jer opppss byk ker 3 biji tu kwn² hihihihihi.....

3 comments:

  1. Replies
    1. kan,yana pon suker mkn durian eh..dap kn yum yum yum...xpuas lg rs mkn durian aritu nih hihi

      Delete
  2. Bestnya durian.. Xdan bli lagi musim hak bru ni.. Huhuh

    ReplyDelete