Thursday, July 12, 2012

arini saya jenguk!!

salam..Ya Allah berhabuk sudah blog saya..sori la kawan² yang pernah baca blog saya tp tiada citer terbaru yang saya update..saya bukan malas tapi kekurangan mood hihihihi..saya kurang sihat sikit sekarang ni...sakit aper??..biasala buatan org hihihihi..insyallah doakan saya sihat sepanjang melaluinyer ini yerkk...ader yang dpt meneke x??apakah..apakah...tp memang saya xlarat...nak dtg kijer pon rs nak kijer kat umh jer huahuahua..ok lasss..harap semua sihat belaka la yerrr kawan²


p/s :- puasa dh nak dekat tinggal waper ari jer lagi kan...saper yang belum habis ganti pose tu cpt² la ganti kan xpasal² kene bayar fidyah hihihihi

7 comments:

  1. huhu.. dh update.. ok faham tiada mood.. take care yea.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq yah,arini muntoh ats jln nok g mkn pg..sib baik xdok org tgk hihihi

      Delete
    2. la yeake.. dh nak start morning sickness la tu.. huhu..

      Delete
    3. morning sickness xder lg setakat nih...hope xder la yah..cukupla sy dh rs dulu hihihihi

      Delete
    4. yealah.. hrp semua nya ok.. jaga diri elok2 yea..

      Delete
    5. tq yah..pasni giliran awk plak yer hihi

      Delete
  2. insyaallah.. ada rezeki dapat la.. ok..

    ReplyDelete