Tuesday, May 8, 2012

dari kwn!!-tq

aduhai...seminggu ni malas tul saya nak update blog hihihi byk yg nak dicerita menceritakan tapi dek kerana jari jemari saya yg malas tegar sy kata kan malas oh malas nyer just belek belek n blokwalking jer hehehehehe...gamabar di atas adalah adiah dari seorang kawan(officemate) yang dh bertukar ke tempat baru(sonokla dia umh dkt ngan opis baru)...dia bagi saya one drop perfume..ala walaupon dh agak lama one drop ni tp wangi nyer tetap menawan gak la..pastu time dia bagi tu xcukup 1 hihihi xperla asal pemberianye ikhlas sudahla kan..nama dia pon lebih kurang saya jer taw hihihihi---patut saya yg kene bg adiah kat dai sb dia kene tukar hahahaha(aper la sy nih)...yg penting ikhlas kan...



p/s :- x breakfast arini tp tengahari nak sumbat mulut ngan ayam penyet wong solo taw hihihi(semoga menjadi kenyataan)

No comments:

Post a Comment