Wednesday, May 16, 2012

selamat hari guru - 16 mei 2012 !


selamat hari guru-apy teacher's day......terima kasih kepada semua guru² yang pernah mengajar saya mahu pon tidak mahupon kepada semua guru² di dunia ini..tanpa guru juga tiadalah setitik ilmu yg kiter dpt...alhamdulillah kerana ilmu yang guru curahkan...saya berdiri disini sebagai seorang wanita yg bekerja walaupon bekerja di sektor gov shj...tanpa sekolah tanpa guru tanpa ilmu mungkin kiter x dpt menyelesaikan satu² perkara..kerana ilmu yg kiter ader kiter dpt berfikir...guru juga diibaratkan sebagai ibu..seperti tanpa ibu tiadalah kiter kn...tiada guru tiadalah ilmu...sekali lg sy mengucapkan ribuan terima kasih kepada guru²..terutama x terhingga ucapan kepada arwah ibu saya kerana menghantar sy ke sekolah utk mencari setitik ilmu....kepada sepupu sepapat sy juga sy ucapkan selamat hari guru,tahniah anda menjadi seorang pendidik (cite² sy ms kecik)....kenangan semasa di sekolah samada tadika,sekolah rendah,menengah,politeknik xdpt sy lupakan...kenangan pergi sekolah tambahan,sekolah malam sentiasa segar diingatan saya,mahu berjumpa kekawan lama,kawan² yang sama² naik basikal pergi sekolah smbil berlumba...semoga guru sentiasa dekat di hati kami ....amin :)

p/s :- al-fatihah utk arwah mak sy,rindu sgt²..terlalu byk yg nak sy berkongsi cerita ngan mak sy tapi Tuhan lebih syg kan dia,mak..yu kini sudah ader anak,mak sudah ader cucu,nor dh kerja,adik masuk -u- (mak pasti suke adik masuk -u-,abg² der kat kg(rindu pada abg² sy).....arini juga tarikh sy "loving couple" ngan asben sy hihihi... - tul x agak² aku tulis loving couple tuh ...

No comments:

Post a Comment