Sunday, January 15, 2012

4 taun berlalu

Bismillahirrahmanirohim....& assalamualaikum...

16.01.2012---genap 4 taun berkhidmat untuk negara ececece hahaha...berkhidmat dlm gov...alhamdulillah smpai sekarang saya masih lagi bekerja dengan gov..syukur pada-mu memberi saya pintu rezeki di sini untuk sesuap nasi untuk sesuap rezeki....di manakah sy bekerja??ader yang bertanya kah??--ok saya bekerja di kl, chan sow lim tempatnya...bekerja di JANDA KAYA RAYA opssss...mahu kene tembak aku kah!!!Di Jabatan Kerja Raya a.k.a JKR...4 taun la aku membuat kerja-kerja amal dalam unit saya hehehe maksud sya 4 taun duk buat benda sama still xnak tukar hihihi but surat layang untuk tukar unit dah di layang kan dari tahun lepas lagi tapi berita menarik lum lagi saya dengar...jangan masuk fail saje sesaje sudah la..klu macam tu,agaknyer nak surat layang baru la tu hehehe....kawan²??--kawan² kat sini semua ok ok belaka... so gooddd....nak tunggu pencen memang lelambat lagi lah..baru merangkak tapi yang penting surat pencen saya dah letak tandatgn opsss...alhamdulillah....ok la..di pagi isnin yang indah ini(padahal arini isnin malas sekali nak kijer sb dah 2 ari rest kat umah main ngan Umar asif layan Baba Lagi yg suker tgk cite mat saleh jer(tp dh nmpak potensi kurang citer mat saleh sb ibu tekan cite melayu jer muahahaha)...k lah hoper u olls semua enjoy ngan life u olls gak eh..bye-bye---muahhh sekali ohhhh sambut cpt².... :)

 ini gambar yang paling xsenonoh saya buat hihihi --- induksi di gem resort --- nantok sungguh ni,tido camni agak² org gelak tak u olls...




p/s : rindu Umar asif dekat Taska ...




3 comments:

  1. wah dh 4thn.. tahniah.. hehe.. kejap je ms berlalu.. :)

    ReplyDelete
  2. a'ah yah...dh 4 taun..awk pon xlama lg kn..kejap ajer ms tu..mcm xterasa pon ms tu

    ReplyDelete
  3. yealah.. kejap je.. sy pun dah 3thn setengah.. hehe

    ReplyDelete