Sunday, January 8, 2012

SERANG SOGO

SALAM...

Hope di 9hb january ini kawan² masih lagi sihat berbahagia ngan life masing²..eh entry ni match ker ngan tajuk di ats tuh???...ekcely nak bagi tahu,minggu lepa sogo wat sale khas for member card...saya xder pon kad sogo,tp sib baik dpt information dari kwn katanye kad mybank boleh ajer so saya aper lg serang la sogo tu ngan mak mertua...mmm tp ramai giler n beratur bukan main panjang lg...so so so boring tunggu nak membayar...xbyk sopink pon sebenarnye becos payah nk pilih dhsatu,fitting room pon sesak mcm jln h.langat...kaunter nak byr pon mcm sesak nafas sy tgk...sib baik si comey saya tu tido jer time saya bersopink...sogo ni sentiasa ajer buat sale..so saper yang xpernah dtg tu mustahil la kan kecuali ibu² kakak² yang duk jauh dari kl tu mungkin la kan..so aper pon saya enjoy...





p/s :- keputusan perbicaraan anuar ibrahim.........tunggu


No comments:

Post a Comment