Monday, January 16, 2012

bersketsa sekejap..

perghhh...baru lepas meregangkan jari jemari dengan keyboard untuk arini...siapkan kerja yang dh berselerak ats meja..skrg time jari jemari relaks untuk entry arini...

ok,saya xnak membebel panjang²..bukanyer org suke kalu bebelan ni kan..tgk pada tajuk kat atas tu macam sketsa drama lak(pengaruh tv kuat saya ni)...yerla kawan²..lumrah hidup kan,bukan senang untuk senang,tapi payah tu sentiasa jer ader kan ...pagi² bangun awl..terpaksa awl...dulu bangun tu xder la awl sangat,sedang² jer klu nak pergi kijer...keluar umh pagi² pon terpaksa awl..sungguh penat n kesabaran sajer...saper suh tinggal jauh!!??opss bukan sebab tu ajer ok..ader sebab² lain gak..saya rasa umah saya xder la jauh..sekejap jer klu nak smpai opis tu tp dek kerana sekolah buke of cos la jln jem tahap lemas kan..n ikut time gak tahap jem nenas ni...klu kami tersesak sekali pon still lagi smpai opis tu xder la darah merah dekat punch card tu opsss sekarang gune ibu jari okey...mengantok tu xyah ckp la...kadang tertido dalam kete smbil tepuk² Umar comey tido...time balik opis lak bukan seawal yang sepatutnyer kwn²...klu masuk dalam 7 lebih balik umah lak sepatutnyer kul 5 tu leh terbang dh tp kerana sb lain kene balik lewat..hampir kul 6 baru terbang balik..kalu x 5.30 tu tercegat dalam umah,agak wasting time kat situ...klu bulan pose jenuh aku lepak dulu...xnak xnak xnak ok...pose 4.30p.m aku dh terbang okey...kul 5.00 mesti cpt² pikul beg n berlari anak amik Umar kat taska(SEKOLAH)...biler ptg mesti xsabo nak amik Umar ...klu dulu tmbah lagi satu ayat xsabo nak terbang balik umah gak...penat sungguh perjalan seharian..smpai umh kene gaduh² ngan periok belanga lak...klu x meggie pon ok..tp tp tp tp....ohh penat... biler ari minggu rs mcm horey sesgt sb xyah bangun pepagi buta...sib baik HUBBY der bantu..byk gak kijer dia bantu klu xmemng tahap cipan la saya nih....oit!berjela pulak..leh jd cerpen x..buat buku ker ...der suit smpingan muahahaha(pulak)..k lah lain kali la pulak saya bersketsa okey yer kwn²...sebab nak layan fb jap hihihi

p/s :- tadi pegi taska nak amik botol susu tertinggal untuk pam tp saya jenguk UA mcm main sorok²..bukan aper takut dia menangis nampak saya nanti...nak ikut...

No comments:

Post a Comment