Monday, January 30, 2012

salam di pagi hari yg agak ceria sikit!!!

tajuk mcm aper kes!!! hahaha--arini jiwa ok sikit,serabut tu kurang hahaha..sebenarnyer saya ni byk pikir,benda yang xperlu pikir saya pikir...benda yg ptt pikir minggu depan saya dh pikir...memang style saya mcm ni...tapi pasal anak..ari² saya pikir,pikir mcm mana dia kat taska tanpa dilihat saya ...saya memang xleh berenggang ngan umar taw kawan²...klu dia xtdo saya pon memng xtdo..tp klu saya ngantok mcm mn sekali pon saya tahan dulu ..andai saya tdo pon (terlelap) pasti rase xbest sb dia selalu tdo bwh ketiak saya kot hihi......ats katil tu umar yang punyer..tdo abih ruang..ibu ngan baba tdo hujung / bucu katil jer hahahaha

----agak² tajuk ngan entry tu ader kesefahaman x hihihi


p/s :- membilang hari mau pulang di kampung...rindu nak ziarah,bersih,baca yassin,tgk kubur arwah mak (al-fatihah untuk mak)

4 comments: